Är det någon som vill sälja sina!!

   PUBLICERAT 2009-04-13 › KLOCKAN 11:57:03
    KOMMENTERA INLÄGGET 4 st kommentarer
Hitta dessa urfina skor på www.hm.com men är tyvär slut i min stl 38 är det någon som har beställt och ångrat sig??
Jag köper jätte gärna!!  Dem ska vara i färgen svart!!



Sabine - Ab imo pectore ›

det beror helt på hur mycket jobb som ska göras.

det som tar längst tid egentligen är själva kodningen sen.

för det brukar alltid bli väldigt knepigt :P



tyvärr kommer jag inte att göra en design som ser ut som någon annans,

i synnerhet inte min egen då jag respekterar andra bloggares vilja

att ha en hyffsat unik design.

men det är helt klart bra om du använder olika bloggar som exempel,

för vissa delar, då det är enklare att förklara/förstå vad du menar då.

Datum: 2009-04-13 Tid: 12:15:53 BLOGG: http://enibas.blogg.se/
Miia - There´s no place like home ›

Jag har också klickat hem ett par sådana :) Har aldrig ägt några förut, så jag hoppas att jag gillar dem.



Låter superkul med grillfest! Gott med drinkar till :) Lär bli en & annan grillfest för min del också i sommar...

Datum: 2009-04-13 Tid: 19:43:25 BLOGG: http://theresnoplacelikehome.webblogg.se/
Annas Inspiration ›

Tack tack :-)



Jag väntar på svarta sådana skor men i annan storlek,

hoppas du får tag på dem.



ha en mysig kväll

kramar

Datum: 2009-04-13 Tid: 19:52:17 BLOGG: http://annasinspiration.blogg.se/
Anna - Starwoman ☆ ›

SV:

Ja visst var linnet fint, jag blev så glad när jag hittade det och att dte dessutom satt okej på kroppen gör det ju inet sämre ;-)



Ang skon du vill ha så har jag ett par 36:or hemma som inte passar, men det hjälper ju inte dig. Väntar på ett par 37:or som jag beställt, så tyvärr kan jag inte hjälpa dig, men kika i butik, såg dem i H&M butik idag i Forum Nacka. Deras H&M är grymt bra och STORT =)



Kraaaaamar

Datum: 2009-04-13 Tid: 19:59:27 BLOGG: http://starwoman.blogg.se/



DITT NAMN:


DIN MAIL:


DIN BLOGG:


KOMMENTERA:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!