Exsem i ansiktet!!!

   PUBLICERAT 2009-04-28 › KLOCKAN 19:53:37
    KOMMENTERA INLÄGGET 1 st kommentarer

Igår morse så brast det ut på mig i ansiktet jag vet att jag är överkänslig, men så hära !!
hyn har blvivit mycket fettare och knottrig i ansiktet plus att det kliar lite då och då! Begav mig till apoteket tänkte att dem kanske har ngn lugn kräm men det ända som dem förslog var kortison!! HALLLÅÅÅ JA hur bra kan det vara på huden nää tack sa jag o gick där ifrån på vägen så gick jag inom en Hudvård! Där visste dem precis vad dem pratade om, blev så mycket gladare så jag beställde tid redan nu på onsdag så ska dem försöka hjälpa mig!!
Hon trodde att det kunde vara en allergisk reaktion! Hon sa iförsig blir det väre så ska jag ringa läkare! Det syns ju inte om man inte går väldigt nära, men jag KÄNNER DET !!!
Vill bara bli av med det!!

Har börjat med stegräknare för att se antal steg jag tar varje dag!! Idag än så länge är jag uppe i 17000 steg, låter helt sjukt!!!
Till helgen så blir det köp av stora krukor och blommor:))) ska bli så skoj:) äntligen:)
Sen på kvällen så är det utgång:) ska bli trevligt:)

Blir så glad av blommor:)!!!



Selina ›

Jag hade eksem i hela ansiktet när jag va 14 & en gång när jag va 18.

Det började med lite & spred sig.

Det va fruktansvärt.

Jag va hos läkare men ingen kunde hitta orsaken till varför, bara en massa kansken..

Till slut tog jag tag i det själv & smörjde kortison i ansiktet & inom en vecka va allt borta.



//Love Selina

Datum: 2009-05-03 Tid: 22:17:35 BLOGG: http://loveselina.blogg.se/



DITT NAMN:


DIN MAIL:


DIN BLOGG:


KOMMENTERA:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!