Favorit blomma!!

   PUBLICERAT 2009-04-13 › KLOCKAN 11:09:02
    KOMMENTERA INLÄGGET 3 st kommentarer

Min favorit blomma som jag verkligen bara tycker om är den underbara orkidéén den är så himla stil ren och fin:=)
Det är min stora favorit!!
Har ni någon stor favorit blomma?
   



Sabine - Ab imo pectore ›

fina bilder!

Datum: 2009-04-13 Tid: 11:39:33 BLOGG: http://enibas.blogg.se/
Sabine - Ab imo pectore ›

ja, jag gör bloggdesigner mot betalning :)

så om du kan tänka dig att betala för en design,

så kan jag absolut göra en design åt dig :)

Datum: 2009-04-13 Tid: 11:51:08 BLOGG: http://enibas.blogg.se/
Sabine - Ab imo pectore ›

jag brukar ta runt 100 kr för en design.

sen beror det på om det är väldigt enkla saker,

då brukar jag sänka priset, respektive höja det om det är jättekomplicerat.



det enklaste är kanske att du skickar ett mail till mig

([email protected])

där du skriver ner exakt allt du vill ha i designen.

- bilder

- fonter

(om du vill ha nerladdade fonter och inte har själv så kolla dafont.com så laddar jag ner de du vill ha)

- färger (gärna i koder så blir färgen exakt som du vill ha den)

- placering av bilder/fonter/färger

- text (?)

- mönster (t.ex. blommigt, rutigt, prickigt, bubblor, moln, osv. osv.)

(om du vill hitta något specifikt som du vill ha som t.ex. mönster på bakgrunden eller i headern så kolla http://www.deviantart.com/ - sök på photoshop brushes å så kan du bläddra där, sen bara skriva vad det heter)



om du inte vet exakt vad du vill ha,

så beskriv så gott du kan.



sen gör jag en testdesign som jag lägger upp på min designblogg

som du får kolla på, göra eventuella ändringar osv.

sen när du är nöjd för du över pengarna till mitt konto,

och så ger du mig din inloggning och lösenord, så lägger jag in designen.

(du får såklart lägga in designen själv men det brukar vara enklare för mig å göra det)

Datum: 2009-04-13 Tid: 11:58:13 BLOGG: http://enibas.blogg.se/



DITT NAMN:


DIN MAIL:


DIN BLOGG:


KOMMENTERA:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!