Hinner inte med..

   PUBLICERAT 2009-04-23 › KLOCKAN 19:30:28
    KOMMENTERA INLÄGGET 2 st kommentarer
Tiden bara rullar iväg, hinner liksom inte med allt! Igår blev det inget bloggande var middag efter jobbet hemma hos en arbetskollega!:) väll hemma så var jag så trött och mätt så det blev raka vägen i sängen!!
Idag har det varit jobb och sen var ute och gick med Tina!

Nu sitter jag hemma i soffan och bara tar det lugnt! Väntar på att J ska komma hem senare i kväll han är inne på kontoret!

Vet inte riktigt vad jag ska skriva:) Men återkommer nog lite senare eller imorn fredag jippppi:=)

Är riktigt sugen¨på sötsaker spec glass hade varit super mumsigt just nu!
Föresten till helgen ska det bli sommar jag längtar så man kan sola lite:)



Anna - Starwoman ☆ ›

Vilken härlig bild och gott ser det ut =)



Ibland hinner man inte med allt man tänker. Då får man lägga bloggandet åt sidan, inte hela världen. Ska ju inte bli "utbränd" pga bloggen ;-)



Trevlig helg!



Kraaaam sötnos

Datum: 2009-04-24 Tid: 12:42:12 BLOGG: http://starwoman.blogg.se/
Hanna ›

Svar: Anna starwoman. Ja visst ser bilden härlig ut:) Nej jag vet man får priotera ibland fast man vill skriva här på bloggen:)

Datum: 2009-04-25 Tid: 07:31:21 BLOGG: http://hannis84.blogg.se/



DITT NAMN:


DIN MAIL:


DIN BLOGG:


KOMMENTERA:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!