Outfit..

   PUBLICERAT 2009-04-16 › KLOCKAN 21:12:00
    KOMMENTERA INLÄGGET 1 st kommentarer


Privat bild!

Jag vet mitt hår ser för jävligt ut men jag hann inte göra vid det imorse fick nästan panik!!! *grr* stog åt alla håll!! men men sådant man får leva med i bland!
Fredag imorn :) -härligt! sen helg ska bara njuta:) Blir bio imorn *Män som hatar kvinnor* får vi se om den är så bra som alla säger...!!

Blir en tidig kväll idag har varit så förbannat trött hela dagen idag, kan bero på att vi kom i säng jätte sent i går!

Krams


Miia - There´s no place like home ›

Filmen är riktigt bra, så ni kommer inte bli besvikna!



Ha en mysig helg!

Datum: 2009-04-17 Tid: 21:02:07 BLOGG: http://theresnoplacelikehome.webblogg.se/



DITT NAMN:


DIN MAIL:


DIN BLOGG:


KOMMENTERA:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!