Privata!!

   PUBLICERAT 2009-04-20 › KLOCKAN 21:22:16
    KOMMENTERA INLÄGGET 0 st kommentarer
 




Foton privata!

Tog lite  bilder här hemma!!
Ska snart göra mig iordning inför sängen! Behöver komma till ro innan det är dax att sova!
Efter jobbet idag begav jag mig till mamma och vi stack iväg till hennes jobb där det var lite försäljare blandannat kläder heminredning smycken osv.. Kan ni tänka er jag köpte INGET!! Inte alls likt mig men men, så blir det ibland!
Är sugen på att shoppa lite party kläder, vart längesen jag köpte det nu! Men som sagt sen har jag inte hittat något heller!!

Är på jakt efter en ny parfym med vill ha en ny frisk doft, det är J som vill köpa till mig men jag kan ju inte komma på vilken jag vill ha!
På tal om J´s födelsedags present så har jag inte kommit på något, men jag ska nog klura ut något!
Är kanske lite sugen på att ge bort han en spa dag :) han behöver koppla av, han har eget företag jobbar dygnet runt då kan det vara skönt o behöva slappna av och bara ro om sig själv;) Tror ni det är något??





DITT NAMN:


DIN MAIL:


DIN BLOGG:


KOMMENTERA:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!