Shopping & Värme!!

   PUBLICERAT 2009-04-29 › KLOCKAN 20:38:00
    KOMMENTERA INLÄGGET 3 st kommentarer

Guud vad jag ÄLSKAR värmen & shopping:) efter jobbet stack jag och min J till Nova Lund:)
För jag skulle reklamera ett halsband! Det gjorde jag plus att jag hittade lite kläder blandannat party linne till Lördag:)
riktigt elegant tycker jag då! Bilder kommer på det jag shoppade och även mina skor som jag älskar som är från H&M

Titta och njut nu:) här kommer mina inköp:)  & mina skor:)













Privata foton!



Annie ›

Hej gumman. Jo vi ska också ut på lördag :) ska ni ut i malmö? Den översta tröjan och den tredje kolla jag också på idag, helt underbara! Kram kram

Datum: 2009-04-29 Tid: 21:26:22
Mondie ›

Åh dom där skorna är så snygga ju!! :)

Datum: 2009-04-30 Tid: 04:12:54 BLOGG: http://ohstlin.blogg.se/
Anna - Starwoman ☆ ›

Vad fin din sida blivit. Är det du själv som gjort den? Önskar att jag kunde fixa designen själv på min, men jag är urusel, där av min inte så personliga variant som du ser - haha!



Happy valborg och du snygga köp du gjort!



Kramar

Datum: 2009-04-30 Tid: 20:00:59 BLOGG: http://starwoman.blogg.se/



DITT NAMN:


DIN MAIL:


DIN BLOGG:


KOMMENTERA:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!