Vårat badrum..

   PUBLICERAT 2009-04-15 › KLOCKAN 23:02:19
    KOMMENTERA INLÄGGET 1 st kommentarer


Privat bild!

Har precis tagit mig en lång dusch nu precis innan jag ska stänga ner för idag! Behöver lite sömn känner jag!
Bjuder på en liten bild från vårat stora badrum där uppe! Som vi bara ÄLSKAR, när vi satt ner o planerade vårat hus för typ nästan ca 2år sen ta ju en himla tid o bestämma sig hur allt ska se ut!
Då sa jag direkt jag vill ha ett STORT badrum och en stor klädkammare och jag fick som sagt båda delar:)  *njuter*
Har lovar bild på min kläd kammare med men den måste först grov städas osv innan jag tänker ta bilder på den!
Men det kommer det lovar jag!

Till helgen blir det både soft o igång, lördagen är planerad hos en före detta arbetskollega ni är några som ska ditt och ha lite mini spa och dricka lite vin osv..:) annars hade jag tänkte ta det lugnt!
Jag o J drar väll ut på en shopping runda med kan jag tänka mig!

Sov gott:)


Elin ›

Så snyggt det var! Jag förstår att du ÄLSKAR det.

Kram

Datum: 2009-04-16 Tid: 21:45:34 BLOGG: http://heltsubjektiv.blogg.se/



DITT NAMN:


DIN MAIL:


DIN BLOGG:


KOMMENTERA:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!