Våren är här!!

   PUBLICERAT 2009-04-02 › KLOCKAN 22:03:59
    KOMMENTERA INLÄGGET 0 st kommentarer
Äntligen kan man hoppas på att våren är här, har varit så underbart fint väder denna veckan med sol:)
Man blir så mycket gladare:) tycker jag! Märker stor skillnad:)
Kan ni tänka er att det är APRIL!!!! Jag kan inte fatta det snart är det maj och snart Juni och snart blir jag MOSTER:) 'längta* *längta* så skoj det ska bli:)

Som jag skrev min dator pajade i söndags när jag mådde som sämst ( bakis) fick ångest direkt mina foton har massor över 1000st bilder eller över 5000st dem får inte försvinna det var det första jag tänkte !!! Som tur var har jag en SAMBO som kunde ställa in datorn i fel säkert läge så man kunde få fram dem ändå *pust* ...
Säger bara en sak så fort ni har foton på er dator för över dem till en externs hårdisk direkt, så slipper man få PANIK om datorn pajjar som jag fick!! Inte roligt!!
Min kära J fick formetera datorn!! Allt försvann så nu har jag typ inget på min laptope, den känns så naken!! Men det går fort så är den snart full med saker igen!! Det som hade hänt med den vet vi inte rikigt... Men jag kom inte in i datorn ens..
den vägra godkänna mitt lösenord  så nu framöver har jag inte lösen på min dator!!!

Bjuder på en härlig bild från i lördags när jag festa till det:) Hade så skoj!



Bilden är tagen här hemma:)





DITT NAMN:


DIN MAIL:


DIN BLOGG:


KOMMENTERA:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!