Yorkshire Terrier

   PUBLICERAT 2009-04-07 › KLOCKAN 22:10:08
    KOMMENTERA INLÄGGET 2 st kommentarer
Guuuud vad underbart söt denna lille terrier är..!!
Vill verkligen ha!
Någon som har en?? och kan berätta mer om rasen??



Miia - There´s no place like home ›

Ååh, vad söt!



Har ingen Yorkshire, men däremot en Westie (West Highland White Terrier). Ursöt, men vilket humör han har ibland! Skiftar mellan supernsäll & lydig till envis som jag vet inte vad...

Typiskt terrier ;)

Datum: 2009-04-07 Tid: 22:41:15 BLOGG: http://theresnoplacelikehome.webblogg.se/
Mia ›

Jag har ingen Yorkshire terrier, men har varit inne på att skaffa en. Nu blev det så att vi köpte en Lhasa Apso istället (den tredje i familjen), och det är en helt underbar ras! Jag tror att man ska läsa på ganska mycket om Yorkshire terrier som ras innan man bestämmer sig för att skaffa en. För den är just vad den heter, en terrier. Och det är samma med Westien här ovanför.. det är också en liten ulv i fårakläder, ser så bedårande söt ut... men skenet kan nog bedra, ibland :)

Datum: 2009-04-13 Tid: 17:48:08 BLOGG: http://kattenslilla.blogg.se/



DITT NAMN:


DIN MAIL:


DIN BLOGG:


KOMMENTERA:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!