Att göra lista:

   PUBLICERAT 2009-08-17 › KLOCKAN 20:35:29
    KOMMENTERA INLÄGGET 0 st kommentarer
Nu till hösten har vi en del att fixa och dona, blandannat så ska vårat kontor flytta ner till första våningen kontoret ska bli barnrum:)osv!! Mycket som ska inhandlas och göras så allt är perfekt när vårat Pyre kommer!
Blandannat detta!

* Rita upp hur vårat nya arbetsrum ( kontor ) ska se ut inhandla saker kontorsaker från IKEA!
* Planera hur barnrummet ska se ut jag vill att alla möbler ska gå i vit och att man piffar upp det med färger på gardiner och filtar osv... :) Har en bild i mitt huvuvd hur det ska se ut.
Hitta en fin spjäl säng, skötbord osv...!!!

* Få ordning i våran klädkammare som ser ut som ett bomb nerslag just nu!!! Rensa ut och göra lite andra alternativ!
Få i hop någon tvätt hängning system i våran lilla tvättstuga:S hur det nu ska funka vet jag inte!
Kom gärna med ideer?? Är öppen för alla förslag. Just nu är det ett stort problem eller kommer bli ett stort problem när pyret kommer och det kommer tvättas oftare som alla barnfamiljer säger rätta mig om jag har fel??

* Måla om tv bänk där nere och även måla om en hurts!

Osv mycket mera:)



En sådan lite nalle ska vårat pyre få:)





DITT NAMN:


DIN MAIL:


DIN BLOGG:


KOMMENTERA:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!