Bio mys;)

   PUBLICERAT 2009-08-23 › KLOCKAN 22:13:27
    KOMMENTERA INLÄGGET 2 st kommentarer
Idag har vi fixat och donat här hemma:) blev en riktigt stor städning och massa tvättande körde nog 4 maskiner !! Blir så ibland, hade kunnat köra en till men ska vänta tills imorn och köra säng kläderna och handdukar!!
Får dela upp det lite!
Iallafall så har vi nu flyttat ner kontoret det blev riktigt bra, bättre än väntat faktiskt! :) Så nu ska vi bara hitta två  lika dana vita skrivbord snyggare när allt är enhetligt..! Just nu har vi två olika skrivbord vilket skärs sig imina ögon!

Så nu står ett tomt barnrum där uppe som väntas på att det ska bli inrett;) det ända som står där o väntar är våran barnvagn;)
Sen drog vi med våra grannar på bio och såg INGLOURIOUS BASTERDS , med Brad Pitt filmen var bra tyckte vi:)
och nu sitter vi här i vårat nya kontor och skriver jag bloggar o J jobbar:)

Sängen står och väntar på mig snart! Ska bli skönt att kryppa under täcket och en ny spännande vecka väntas!

Tog två helt underbara bilder idag bland våra blommor jag älskar fjärilar och dem kryllas bland våra blommor:))





Privata bilder


Ellen ›

Tack så mycket, detsamma får jag önska dig. Vad kul med en liten 10:a! Visst känns det som att veckorna bara flyger förbi nu under graviditeten?



Ha en fin dag, kram!

Datum: 2009-08-25 Tid: 10:15:07 BLOGG: http://ellene.blogg.se/
mindy ›

Godmorgon gumman..Hoppas att du får en skön onsdag på jobbet..Får snart bestämma en dag som vi tar en mysig fika..var som sakt ett bra tag sedan nu..Ska bli så skoj med våra små prinsar...:) kram kram

Datum: 2009-08-26 Tid: 09:20:11 BLOGG: http://blondis81.blogg.se/



DITT NAMN:


DIN MAIL:


DIN BLOGG:


KOMMENTERA:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!