Gomorn söndag!

   PUBLICERAT 2009-08-30 › KLOCKAN 07:47:41
    KOMMENTERA INLÄGGET 3 st kommentarer

Hej på er!
Igår kväll åkte jag & J in på en spontan kväll på RIX FM festival hel mysigt bara han & jag:) lyssnade på lite bra musik osv:)
Det var verkligen bara så spontant vilket jag gillar, vi hörde på radion att det skulle vara rix fm festival i Lund! vilket är jätte nära oss:) så det var mys pys!

Nu idag är det frukost i Västra Hamnen i Malmö som vi ska in på:)



Jag & J i går kväll på Rix fm festivalen:)



Bjuder på en bild från vårat trädäck tagen förra helgen:)

 



Marlene - Mamma till Ned <3 ›

Hehe det förstår jag :) Men längta inte för mkt (jag vet hur svårt det är, hehe) och ta vara på all tid nu för sen är det fullt upp och lite sömn. Det är givetvis jätte mysigt och underbart, men det tar på krafterna! Kram

Datum: 2009-08-30 Tid: 09:27:40 BLOGG: http://marlenesliv.blogg.se/
unique ›

Åh, vad avundsjuk jag bli på ert trädäck. Ni bor i hus va? Själv bor man i lägenhet med en uteplats på några kvadratmeter.



Nä, vi tog inte reda på könet. Jag har alltid sagt att jag vill ha det som en överraskning, men när det väl var dags ville jag nästa. Jon stoppade mig.



Har Ni bestämt namn?



Har ni tur så går du över. Får hålla tummarna



Ha en bra dag i solen

Datum: 2009-08-30 Tid: 10:51:20 BLOGG: http://saratilling.devote.se
Mindy ›

Hej hjärtat..Så söta ni är tillsammans :) Ja vi får snart bestämma en dag som passar oss båda..En lördag eller en söndag skulle varit bra för då har vi inte tröttat ut oss på jobbet.kan höras av.kram

Datum: 2009-08-30 Tid: 16:18:45 BLOGG: http://blondis81.blogg.se/



DITT NAMN:


DIN MAIL:


DIN BLOGG:


KOMMENTERA:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!