h&m beställning..

   PUBLICERAT 2009-08-26 › KLOCKAN 20:10:16
    KOMMENTERA INLÄGGET 0 st kommentarer

Häromdagen så frågade mammsen om vi skulle beställa från hm och jag har ju tänkt beställa länge men det har inte blivit av! Men nu så hittade en hel del känner att jag ska verklige una mig snygga kläder nu när man är gravid. Har ju fått låna en hel del byxor av min syster med som passar riktigt bra:) Så det blev en hel del till mig själv;) och en väska!
Blev inget till vårat pyre! Väntar lite kommer säkert jätte fina höst/vinter kläder till honom senare;) Tyckte ändå att jag fick en hel del kläder för pengarna!! :) Så nu väntar jag på att kläderna ska komma mitten på september så vi väntar o väntar! :)))


  



Lite av det som jag har beställt bilderna lånade jag från HM










DITT NAMN:


DIN MAIL:


DIN BLOGG:


KOMMENTERA:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!