Målning mm

   PUBLICERAT 2009-08-04 › KLOCKAN 10:02:47
    KOMMENTERA INLÄGGET 1 st kommentarer
Idag blir det målning som gäller här hemma:) väntar även på att min ´barnmorska ska ringa upp mig känner lite obehag där nere, så jag vill prata med henne alltid bäst och ringa! Spec eftersom det är första barnet, man vet inget och man läser och läser! Ja ni som har varit eller är gravida vet vad jag pratar om;)

Vi ska kanske iväg o titta på en bil till mig med:) behöver ju en till bil nu när pyret ska komma:) lika bra o hitta en extra bil nu i tid:)

Igår var det riktigt tråkigt väder hela dagen regnade och åskade så det blev en tur till Ikea och sen mosters älskling:) hon är så underbart söt lite mer än 1 månad nu och gudomligt söt:)
När jag har hittat hur man gör vatten stämpel så ska ni få se henne :) Man blir helt salig och längtar bara mer o mer efter pyret när man gosar med henne!





Privata bilder en på världens godaste glass som vi åt på våran mini tripp här i sverige sen en till ego bild på mig:)


Annas inspiration ›

tack tack :-)



mums mums med glass!

söt du är



kramen

Datum: 2009-08-04 Tid: 18:10:13 BLOGG: http://annasinspiration.blogg.se/



DITT NAMN:


DIN MAIL:


DIN BLOGG:


KOMMENTERA:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!