Min mage!

   PUBLICERAT 2009-08-30 › KLOCKAN 21:00:22
    KOMMENTERA INLÄGGET 3 st kommentarer
Har länge länge funderat det med att lägga ut bilder på min mage! O jag har inte velat innan men tänkte att det kan ju vara kul för er att se min bula :) haha!

Här har ni en bild tagen nu ikväll:)



unique ›

Naw..tjockemagen hihihi... Så söt. Det är faktiskt kul för släkt och vänner att kunna kika på magen.



Är namnet hemligt? Många vill ha det så. Vi har redan bestämt på både flicka o pojke.



Annars är det fint. Mår som en prinsessa helt enkelt.



Själv?

Datum: 2009-08-31 Tid: 08:28:06 BLOGG: http://saratilling.devote.se
Angelica ›

Gumman, du e ju jättefin!!! mysigt att tänka på att er lille kille ligger därinne och plaskar, hihi. Kommit på nåt namn än?

kram

Datum: 2009-08-31 Tid: 10:35:30
Marlene - Mamma till Ned <3 ›

Hehe ja verkligen. Skoj att få ngt annorlunda också! :) Kram

Datum: 2009-08-31 Tid: 13:11:41 BLOGG: http://marlenesliv.blogg.se/



DITT NAMN:


DIN MAIL:


DIN BLOGG:


KOMMENTERA:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!