Vill ha!!

   PUBLICERAT 2009-08-04 › KLOCKAN 19:36:23
    KOMMENTERA INLÄGGET 1 st kommentarer
Har surfat runt bland olika bloggar och fastnade direkt när jag kom till
Tvillingmamman hon har en skit snygg internet radio som bara fick mig till att smälta!!! Kan jag säga!
Skitt snygg helt enkelt!! Jag ska helt klart investera en sådan kostar lite men det är det värt sen när man ska gå hemma
ett tag!!



Anna - Starwoman ☆ ›

Håller helt med, snygg verkligen!



Än en ggn grattis till bebisen i din mage och tänk att det är en liten pojke =) Den dagen jag blir gravid komme rjag också vilja veta, kan aldrig hålla mig i nio månader =)



Massa kramar



//Anna



Datum: 2009-08-04 Tid: 23:03:23 BLOGG: http://starwoman.blogg.se/



DITT NAMN:


DIN MAIL:


DIN BLOGG:


KOMMENTERA:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!