Lördag:)

   PUBLICERAT 2009-02-21 › KLOCKAN 10:33:20
    KOMMENTERA INLÄGGET 0 st kommentarer
Igår kväll så somnade vi jätte tidigt framför tvn, och sen vakna jag 8 imorse kände mig riktigt utvilad:) ,vilket är härligt! Titta ut och såg att det var helt vit fortfarande så det blev en lång runda med J när han hade vaknat och nu precis har vi käkat frukost! Snart ska jag göra mig iordning och träffa vänner:) ska bli skoj!
Var ju ett tag sen nu!

Ska annars kanske idag köpa dator skärm till min laptope en sen present från mamma & pappa:) har ju haft beslut ångest vad jag ville ha först spegel men nu har jag bestämt mig vill ha dator skärm!

Ikväll är det schlager ska bli mysigt och titta på det tänkte kanske ha lite ost bricka och dricka lite vin:) *me like* Har hört att Molly sanden ska vara väldigt duktig för sin ålder!

När vi var ute o gick så tänkte jag ta fina foton men glömde kameran inne så det blev tyvär inget, men ska skärpa mig med foton osv. Tänkte även om jag köpte dator skärm idag osv ska jag fixa en massa med THAILANDS bilderna och göra ett inlägg väldigt många som frågar vart det tar vägen:)



Molly Sanden som ska vara med i Schalgern i kväll:)








DITT NAMN:


DIN MAIL:


DIN BLOGG:


KOMMENTERA:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!