Ny vecka nya tag

   PUBLICERAT 2009-02-16 › KLOCKAN 20:07:25
    KOMMENTERA INLÄGGET 1 st kommentarer
Nu är det ny vecka med nya möjligheter det gillar jag:) men fortfarande blev det lite jobbigt med middagen nu när vi kom hem från jobb tog 3 tuggor sen var det kört!! Jag älskar mat!! men var nog inte riktigt sugen på falukorv!! men men finns annat skräp som bara slinker ner:)

Jag hoppas jag kan gå iväg på vatten gympa imorn kväll, det är så härligt:) två ggr i veckan:) härligt:) tisdagar & torsdagar!
Idag när jag var inne på hms hemsida så stog det att dem ska ha heminredning nu snart med:) det gillar vi:) hitta massor jag funderar på att beställa kläder:) till mig ! Men funderar är det lönt om man nu ska förändra kroppen lite!

Funderar lite på att dra på mig mjukis dress och bege mig ut i snön lite innan det ska hängas tvätt!

Hoppas ni har haft en bra måndag??


Mindy ›

God eftermiddag snäckan.Vi får snart träffas & får man höra om eran resa & se massa bilder :) Var vädret bra när ni var där? kram krma

Datum: 2009-02-17 Tid: 14:36:15 BLOGG: http://blondis81.blogg.se/



DITT NAMN:


DIN MAIL:


DIN BLOGG:


KOMMENTERA:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!