Så tråkig jag är!

   PUBLICERAT 2009-02-19 › KLOCKAN 20:55:16
    KOMMENTERA INLÄGGET 0 st kommentarer
Så tråkig jag är som uppdaterar dåligt!
Sorry men jag somnar tidigt om kvällarna!
Nu ikväll har jag varit på vatten gympa och nu är jag hemma hos mamma o pappa o väntar för att
min kära J ska ringa och säga att jag ska hämta honom!!!

Vad händer annars inte så mycket!
Jag har lovat ett THAILANDS inlägg och det kommer antagligen till helgen måste först gå igenom sådära
1000st foton och välja ut några om det finns! som jag kan ha med här på bloggen!
Jag lovar ni ska få höra om resan..

Hm har även börjat med heminredning nu, tyckte faktiskt inte där var så jätte mycket snyggt. Men det kommer kanske...
Haha! Tycker dem börjar med allt i alla butiker nu förrtiden

Men nu hörs vi snart igen Lovar! SKA BLI BÄTTRE på att skriva:)





DITT NAMN:


DIN MAIL:


DIN BLOGG:


KOMMENTERA:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!