Sisådära...

   PUBLICERAT 2009-02-15 › KLOCKAN 19:58:56
    KOMMENTERA INLÄGGET 2 st kommentarer

Det blev en chock för kroppen när vi kom hem från Thailand, det blev lite för mycket kände jag direkt när vi kom hem:(
Kroppen blev tyvär stressad osv... somnade dessväre mellan 19 -20 varje kväll försökte allt för att jag skulle hålla mig vaken men det gick tyvär inte! Känner mig fortfarande lite trött men det har blivit bättre.. Känns fortfarande konstigt i kroppen:( i mellan åt får jag ont i magen av kaffe har jag aldrig fått innan samma sak ibland när jag äter!!
Men men man är väll snart tillbaka till vardagen igen som vanligt! Vi hoppas att allt ska bli som vanligt igen med rutiner osv nu iveckan!!
Började jobba dagen efter vi kom hem, och det kändes också var riktigt trött redan vid 3 på dagen!
Vi har aldrig förr varit så trötta efter en sådan hära resa...

Annars så är allt bra! Vill få igång träningen på allvar igen:) osv...

Dem som inte vet så ska jag bli moster till en liten flicka nu till sommaren bärknat början på Juli ska bli så enormt skoj:) jag längtar väldigt mycket:) Kommer bli riktigt skoj:)

Angelica vi måste verkligen bestämma en ny tid och ut och käka osv:) Var ett tag sen vi sågs nu:(( plus att vi måste ut och kolla vårmodet :))) Känner verkligen för att shoppa hem lite vår kläder...
Köpte 4 par jeans i Bangkok som jag gillar skit mkt:)) köper alltid jeans när vi är där 150 kr per jeans är inget plus att dem håller nästan bättre än ett par vanliga äkta  jeans...

Resan kommer jag berätta om i ett annat inlägg. Ville bara skriva och säga att jag lever!!:)




Julia ›

Tack :) Jag kanske inte alltid klär mig i det i första hand men jag älskar färgen på prylar haha :) Så tjejigt ;)

Datum: 2009-02-15 Tid: 20:15:42 BLOGG: http://juliakrischel.blogg.se/
Mindy ›

God kväll hjärtat..Hoppas att allt är bra med dig denna kväll.klart att vi ska träffas snart igen & höra om eran resa.Ha en skön kväll.kram kram

Datum: 2009-02-15 Tid: 20:26:50 BLOGG: http://blondis81.blogg.se/



DITT NAMN:


DIN MAIL:


DIN BLOGG:


KOMMENTERA:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!