Thailand

   PUBLICERAT 2009-02-22 › KLOCKAN 01:10:57
    KOMMENTERA INLÄGGET 0 st kommentarer











Här är några få av över 1000 bilder som det blev på resan!
Resan började på min 25års dag alltså den 26 Januari på eftermiddagen , resan som vi sett fram emot ett halvår och rätt som det var så stog vi där på Kastrup och packning:)
Vi skulle vara i Thailand i 2 veckor och dem 2 veckorna var så enormt roliga längtar verkligen tillbaka, vi hann med så enormt mkt utan att stressa!! :)
Det var min tredje gång i THAILAND men landet är verkligen ett paradis för våra vänner som var med var det första gången men dem blev helt kära kan vi säga ! Som jag säger det är en drog!!! ;)

Dem resemål som vi besökte var

* KHAO LAK där v i bland annat Åkte ut till simiriland Island och snorkla och hade det allmänt mysigt under en hel dags utflykt:) plus en bergstripp som jag trodde var sista gången i mitt liv typ jag skulle leva :) Var verkligen ett stupp och dem varna inte turister utan sa bara vill ni se fin utsikt så gå upp!! Klart man klättrar då;)
Annars åkte vi ut till djungeln och red på elefant vilket var en väldigt fin upplevelse:)

*PHI PHI ISLAND var nästa resmål där det var mkt mer hålligång och roligt hade vi:) Snorkling bad och solning var det som stog på schemat där:)

*Efter ett bra tag på PHI PHI ISLAND så begav vi oss vidare till KARON BEACH PHUKET där vi tog igenom oss innan shoppingen i BANGKOK hade det verkligen super duper bra där:) Bodde på OLD PHUKET HOTELL ett jätte bra och fint hotell vi bodde på den nya delen med utgång direkt ner i poolen:)  Det gillade vi LYX var det hotellet:)

*BANGKOK där var det SHOPPPPING, shoppade det jag ville ha Converse skor vita, 4 par jeans:) plånbok GUCCI, och lite annat smått och gott:)

Sen var det bara att sätta sig på planet hem TILL VINTERN:((
Jag kan säga att jag hade kunnat skriva mycket mycker mer om denna underbara resa. Det är ett minne för livet.
Ni som inte varit i THAILAND åk ditt, det är ett paradis åk på massa utflykter och se riktiga Thailand och inte bara turist thailand för det är som Mallorca. HAHA!!!

Om det är något ni vill fråga om THAILAND så passa på att fråga jag kan tipsa om bra hotell osv.. utflykter vad man ska tänka på osv..

KRAMS:)





DITT NAMN:


DIN MAIL:


DIN BLOGG:


KOMMENTERA:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!