2009 och jag är tillbaka...

   PUBLICERAT 2009-01-01 › KLOCKAN 22:43:29
    KOMMENTERA INLÄGGET 2 st kommentarer

Tro det eller ej men Hanna är tillbaka året är 2009! känner att jag behöver skriva av mig om allt
som har med mig kanske att göra eller shopping, inredning, resor osv , att göra!
Har sen en tid tillbaka haft en privat blogg som bara nära till mig kan läsa och sen kommer jag att ha kvar, men som sagt jag saknar blogg.se :)
2009 kommer bli ett bra år det vet jag om det kommer bli mitt/vårt år!!!
Kunde inte bli bättre än att år 2008 avslutades hos ett par vänner till oss, med god mat och spel :) jag var nykter ( första nyår som jag var nykter på) eftersom jag skulle köra! Så älsklingen fick dricka:) tyckte han var värd det :)

Blogg designen kommer att bytas ut:) inom kort..
Vad kan man säga om år 2008 vad hände vart tog det vägen?? Gick så förbannat fort han inte blinka så mycket vi ville göra, men man får ta en sak i taget! Vi boka i allafall våran TREDJE THAILANDS resa med ett par vänner till oss, resan blir av på min 25 ÅRS DAG!! 26 Januari 2009 åker vi till PARADISET ska bli enormt härligt!



Här ser ni min underbara blogg plats, bordet som ni ser har jag tänkt att måla om till vit:) alltid roligt med förnyelse!!

Nyårslöften ska man ha det ??? Ja det ska man väll! Jag har några men få att dela med av, vill helst hålla dem för mig själv o min älskade, men en av dem var att ÖPPNA upp bloggen på NYTT, känner att jag behöver en ÖPPEN dagbok!!
År 2009 kommer jag vilja så mycket och ska försöka hinna med det mesta!
Man ska ta vara på det man har, innan det är försent!! Man ska inte ta något för givet!! Tänk så bra man har det!!
Man ska inte klaga!!

Lilla jag är så glad för det jag har :)


Janna ›

Kul med en ny blogg att läsa :) Dessutom eftersom att du skriver att du kommer att skriva en del om inredning, det är det jag älskar mest :) Kul med inredningsintresserade.



Jag funderar på att gå en distans kurs där man blir certifierad inredare, har hört mkt bra om den!



http://www.inredningsskolan.se/inredningsskolan.htm



Har du hört ngt om den? Tycker det var toppen att den var på distans, då kan man syssla med den lite på sidan av, uppmuntra sin hobby lite :) Det är ett av mina nyårslöften, haha..



Lycka till med bloggskrivandet iaf, och gott nytt år!

Datum: 2009-01-02 Tid: 15:33:16
Hanna ›

Janna- Nej den kursen har jag inte hört talas om!! Kanske man borde kolla på distans e ju bra med:) då kan man jobba o göra ngt rolgit på fritiden som du skriver:) Du är så välkommen att läsa !

Datum: 2009-01-02 Tid: 16:41:20 BLOGG: http://hannis84.blogg.se.



DITT NAMN:


DIN MAIL:


DIN BLOGG:


KOMMENTERA:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!