Bunny...

   PUBLICERAT 2009-01-04 › KLOCKAN 21:12:19
    KOMMENTERA INLÄGGET 0 st kommentarer
nu är filmen slut till filmen blev det en stor mumsig fruktsallad *jummie* bara älskar det, har kommit på att så fort
jag är sugen på typ godis eller ngt sådant ska jag göra mig en stor fruktsallad istället jummie det är sååå underbart gott:) man blir inte sådära ja ni vet när man har käkat massa godis o får dåigt samvete det får man inte av en fruktskåll och lite mörk choklad till:)

Någon som undra vad vi såg för film vi såg 'House Bunny': Life after the Playboy Mansion,
en riktigt tjej film komedi lite rolig faktiskt!! Funderar på att se en till film:) hmm får se vad vi har....



Imorn så är det jobb igen men bara halv dag SKÖNT:) sen är man ledig igen på tisdag... så det blir en kort vecka...
Hade velat gå en lång runda ute nu , men det är mörkt och isbana här ute på landet *hihi*.. så kanske inte värt det??





DITT NAMN:


DIN MAIL:


DIN BLOGG:


KOMMENTERA:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!