Girls Night!

   PUBLICERAT 2009-01-18 › KLOCKAN 11:38:20
    KOMMENTERA INLÄGGET 1 st kommentarer


Var på tjejkväll igår det var trevligt vi var ute och käka sen blev det massa gott hemma hos Anna! Tiden rann iväg jätte fort tyckte jag! Helt sjukt!
Idag när man vakna så är det disiigt ute kan det bara inte vara lite sol!

Idag måste jag börja kolla vad jag ska ha med mig vad som behövs införskaffas inför resan vad som måste tvättas osv..pröva bikini osv!! Rätt skönt och göra allt en vecka innan! Så man har goo tid på sig!




* Leta fram passen, så man har dem framme i goo tid ( vet att dem inte har gått ut men bra att veta vart dem är
*Skriva inköplista till apoteket vad vi ska ha med oss där ifrån mkt bra!
*Skriva vad jag ska handla för böcker osv..

Ni får gärna skriva lite bok tips!! Har fått några av vänner osv! Men tackar inte nej till fler, har tänkt lite på ljudbok med! Kanske något jag borde införskaffa!




Alexandra ›

Hejsan vart i Thailand ska du??Jag ska dit i slutet av november med min man och hans familj...Ska till Phuket Karon Beach.

Datum: 2009-01-18 Tid: 17:47:41 BLOGG: http://fruljung.blogg.se/



DITT NAMN:


DIN MAIL:


DIN BLOGG:


KOMMENTERA:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!