Härligt!!

   PUBLICERAT 2009-01-05 › KLOCKAN 14:36:56
    KOMMENTERA INLÄGGET 2 st kommentarer
så himla härligt jobbade halv dag idag.. solen skinner så jag ska snart ut på en promenad men kallt är det
*hihi*... igår kväll innan jag la mig var det hela -10 läste ni ja MINUS 10 det var ju fan år sen det var så KALLT.. haha!!
När jag kom nu innan efter jobbet så låg Ellos katalogen o vänta på mig i brevlådan det betyder nog att jag ska beställa mer *haha*.. som sagt det är farligt med postorder och internet shopping blir en himla massa..!! :) men det är roligt spec om det passar med..!!


Privat bild som togs på Julafton när vi var i Hälsingland! ( en solig julafton med massa snö) me like*



Petra ›

Vackert kort! Ha en skön promenad så kanske vi hörs senare!!!

kram

Datum: 2009-01-05 Tid: 14:50:26 BLOGG: http://glamouricious.blogg.se/
Moni ›

sååå himla fin bild o fin blogg med :)

Datum: 2009-01-05 Tid: 16:40:05 BLOGG: http://monkann.blogg.se/



DITT NAMN:


DIN MAIL:


DIN BLOGG:


KOMMENTERA:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!