NÄÄÄÄ!!

   PUBLICERAT 2009-01-22 › KLOCKAN 21:25:18
    KOMMENTERA INLÄGGET 1 st kommentarer

Känner mig lite krasslig nääää nää det får f---n inte bryta ut då blir jag förbannad... känner mig lite svag!!
men men lite tabletter osvv så blir det perfa!! och massa c vitaminer:)
Har ju en man som är förkyld men det ska ju vara över tills på måndag har han lovat:) då bryter säkert mitt ut haha!!
Nää nu ska vi inte vara så!!

Ställde tyvär in fikan med min vän, men det får vi ta när vi kommer hem!! Bättre så så jag inte stressar upp mig i onödan så jag kan få bort om det nu är förkylning...!!! Men ikkkkkeee det går över tills jag gifter mig;) hahaa!!! alltså aldrig då *skoja* nää men det ska vara lugnt på måndag sitter jag på kastrup med min gin och tonic;:) *me like*



Mindy ›

Godmorogn snäckan.HA en skön fredag & hoppas att du inte blir allt för förkyler nu innan resan,,för det är inte skoj då att flyga..jag har lyckats varje gång..kram kram

Datum: 2009-01-23 Tid: 09:26:36 BLOGG: http://blondis81.blogg.se/



DITT NAMN:


DIN MAIL:


DIN BLOGG:


KOMMENTERA:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!