nu är det nerräkning

   PUBLICERAT 2009-01-19 › KLOCKAN 19:51:20
    KOMMENTERA INLÄGGET 2 st kommentarer
nu har nerräckningen börjat en vecka kvar och vid denna tiden sitter vi på planet:) *wee*
hoppas på att mina böcker hinner dyka upp:) men det tror jag!

Imorn efter jobbet så står VATTENGYMPA på schemat ska bli grymt skönt:) here i come:)
berättar mer imorn kväll hur det var är mellan 19-20 så det blir senare!

Har fått hem två tidningar som jag ska läsa snart med *må bra* och *elle mat & vin*  :)


Anonym ›

God kväll snäckan.Så skoj att träffa dig på fredag.Vilken tid ? espresso house är aldig fel..men det kan vi ta över msn:)

Klart du får låna böcker om de inte skulle komma frma i tid :) kram kram

Datum: 2009-01-19 Tid: 20:15:29
Mindy ›

Såg att jag har missat att fylla in fälten att föra var från mig :) kram krma

Datum: 2009-01-20 Tid: 09:25:48 BLOGG: http://blondis81.blogg.se/



DITT NAMN:


DIN MAIL:


DIN BLOGG:


KOMMENTERA:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!