Onsdag:)

   PUBLICERAT 2009-01-14 › KLOCKAN 20:20:58
    KOMMENTERA INLÄGGET 1 st kommentarer
Är så himla seg i skallen nu...ska snart lägga mig framför tvn:) *göttt* härligt !!!
Torsdag imorn redan snart reser viiii :) *me like*
Ska bliii ssssså skönt att komma bort!!!

Blev 30 min kondition efter jobbet :) sen så tog ja lite massage sååå härligt!

Igår var jag och fika med *blondis81.blogg.se vi hade riktigt roligt och är såå grymt lika i sättet:)
alltid trevligt!! Vi ska ´ta en liten fika innan jag sticker i väg med till THAILAND..:)

Vet tyvär inte vad jag ska skriva :((( men vi synes imorn det lovar jag med mkt roligare inlägg:)



Petra ›

Åhh vad underbart! Jag är inte alls avis ;-)

Datum: 2009-01-14 Tid: 22:09:47 BLOGG: http://vardagsbekymmer.blogg.se/



DITT NAMN:


DIN MAIL:


DIN BLOGG:


KOMMENTERA:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!