Sovit gott:)

   PUBLICERAT 2009-01-03 › KLOCKAN 10:26:55
    KOMMENTERA INLÄGGET 2 st kommentarer
Har sovit som en ängel i natt det ända som fattas är lite fler kuddar i sängen men annars är allt perfa:)
så skönt o sova i stor säng:) kändes lite konstigt men mkt bra:)
Idag vet jag inte vad som händer jag tror att J vill in till sitt kontor o fixa lite i stan!
Får bli en stor frukost först:) älskar frukost!!! den bästa måltiden på hela dagen!
Satt och funderar lite på att gå med i VV ( Viktväktarna ) igår någon som vill börja???



Anna HK ›

Vi får se vad vi hinner med =)

Är jätte sugen på att införskaffa Lips, men det är inte billigt =(



Snygg sängen blev =)

Datum: 2009-01-03 Tid: 11:28:51 BLOGG: http://annahk.blogg.se/
Petra ›

Jag ska oxå ner i vikt men funkar verkligen VV? Jag är med på det mesta nu...har ökat så mkt sedan jag blev sambo...suck!

Datum: 2009-01-03 Tid: 17:26:52 BLOGG: http://glamouricious.blogg.se/



DITT NAMN:


DIN MAIL:


DIN BLOGG:


KOMMENTERA:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!