Tjej kväll & Australia

   PUBLICERAT 2009-01-17 › KLOCKAN 13:28:09
    KOMMENTERA INLÄGGET 1 st kommentarer
Ikväll ska jag i väg på Tjej kväll ska bli skojsigt!! alltid skoj med bara tjej snack:)
men nu kan jag säga att det känns att vi åker snart kan inte fatta det att om en vecka drar vi:) inte nu på måndag men nästa plus att det är min 25års dag!! Ska firas lite på söndagen med familj och så:) Tänkte först om jag skulle dra igång
något riktigt ordentligt eftersom det är 25 jag fyller!! Men det känns som vi inte orkar det innan vi åker!
Så det blir lite nätt med familj osv den 25 e på söndagen!! Sen den 26 Januari kommer jag sitta med en STOR DRINK innan jag går på planet med gänget:)) *weeeeee* THAILAND 2 veckor ska blii såå gött!!
Är just nu trött på sverige, vädret är så trist:)

Igår så blev det bio med ett par vänner vi såg AUSTRALIA *guuuud sikken film* riktigt bra kändes verkligen inte som 3 timmar kan jag säga!! Har ni inte sätt den såå se den! RIKTIGT BRA!!









Rachel ›

Vilken tur att den var bra, ska se den nästa vecka..annars kan ju 3 timmar va lite långt haha.

Grattis i förskott & ha en underbar semester =)

Datum: 2009-01-18 Tid: 11:06:45 BLOGG: http://iamrachel.blogg.se/



DITT NAMN:


DIN MAIL:


DIN BLOGG:


KOMMENTERA:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!