Torsdag kväll:)

   PUBLICERAT 2009-01-15 › KLOCKAN 20:29:49
    KOMMENTERA INLÄGGET 3 st kommentarer
ohh lala säger jag bara dagen har gått hyfsat :) jobba och allt! *wee* sen efter jobbet drog vi till BURLÖVS CENTER *hihi* väskan stog precis framför mig den dära spec väskan:) *me like* en Tiger of sweden väska!! En tidig 25 års present från min älskling till mig blev det!





min underbara väska ser ni här på fotona:)

Imorn är det fredag efter jobb blir det träning och sen så ska vi på BIO och se Australia hoppas nu den är så bra som alla säger...
Måste börja titta på lite pocket böcker inför Thailands resan med:) plus fixa en massa massa bra musik som man kan lyssna på:) Sitter och funderar vad jag ska åka i med har funderat lite på mjukis men jag vet inte blir kanske leggings och kort kjol:)
Var inne en liten runda på H&M med guuud va fina kläder dem har fått in tänkte shoppa när vi kommer hem i stället bäst så!! Massa vår nytt:) me lika hatar rea!!

Till helgen annars så händer inte så mkt ska på Tjej kväll på Lördag!! *trevligt*!


Rachel ›

Vilken snygg väska!! =)

Datum: 2009-01-15 Tid: 21:45:35 BLOGG: http://iamrachel.blogg.se/
Petra ›

Å vilken snygg väska!! Har du det bra??

kram

Datum: 2009-01-15 Tid: 22:59:21 BLOGG: http://glamouricious.blogg.se/
ina ›

Snyyyyg väska! Grattis i förskott!

Annars kan du åka i chinos, det är slappt. Dem kan du ju alltid vika upp när du kommer till värmen!

Jag åkte i jeans när jag åkte till thailand sist. Så svettades jag nog mest av alla när vi klev av planet. Trodde jag var smart när jag vek upp dem :) icke..

Datum: 2009-01-16 Tid: 12:59:38 BLOGG: http://sovernaken.blogg.se/



DITT NAMN:


DIN MAIL:


DIN BLOGG:


KOMMENTERA:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!