Träning

   PUBLICERAT 2009-01-08 › KLOCKAN 19:28:20
    KOMMENTERA INLÄGGET 2 st kommentarer
Blev träning efter jobb blev kondition och sen benpress och lite annat! Så nu är jag helt slut och ska snart ta mig en duch innan jag ska packa tränings väska för imorn med:) Var så himla skönt när vi gick där i från idag kändes att man rört på fläsket! ;)



Jag kan inte fatta det är TVÅ VECKOR tills vi åker *weeee* helt sjukt juh! Ska bli skoj kommer bli jätte mkt fotande!! kommer se ut som värsta turisten haha!! :P med system kamera o allt...!

Filmen vi såg med Brad Pitt heter The Curious Case of Benjamin Button
rikitgt bra film:) den var grym nästan 3 timmar lång men det var den värd!! *tro mig*
Igår såg jag o mamma *mamma mia* den är ju såå bra den med! finns många bra filmer nu.

Nu ska jag gå och ta mig en lång dusch osv.. Ha det gott!


Mindy ›

God kväll snäckan igen.Ska bli skoj att träffa dig på tisdag.kram kram

Datum: 2009-01-08 Tid: 19:52:27 BLOGG: http://blondis81.blogg.se/
Petra ›

Nyfiken på vart du ska resa? Ha en trevlig onsdag kväll.

Datum: 2009-01-14 Tid: 19:39:20 BLOGG: http://vardagsbekymmer.blogg.se/



DITT NAMN:


DIN MAIL:


DIN BLOGG:


KOMMENTERA:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!