Härliga morgon!

   PUBLICERAT 2009-07-05 › KLOCKAN 08:35:00
    KOMMENTERA INLÄGGET 2 st kommentarer
Hej på er!
Det var inte igår, jag vet jag borde skämas har inte skrivit på evigheter, men helt ärligt jag har inte haft tid eller ork!
Kraften går till kroppen nu:) och till pyret i magen:P

Hade en helt underbar lördag med över 30 graders värme:) var och köpte pool och idag är vädret inte alls som igår;( trist dessvärre, men det blir IKEA och lite annat skoj idag istället:) Behöver fixa lite:)

Är moster till världens sötaste snäcka :) hon är så underbart söt kom till världen 21 Juni och är världens sötaste:)

Nu ska vi göra frukost här hemma:) Lovar att dyka upp lite senare:)
Hej så länge)


Angelica ›

Hej gumman! vaa, har ni köpt pool?? var ska den stå?, framför trädäcket eller mot grannen?



Hoppas du mår bra.

Kram Angelica

Datum: 2009-07-05 Tid: 17:56:28
Hemma hos Katta ›

Men GRATTIS!!



Herregud vad kul, vi kommer ju få träffa våra bebbar nästan samtidigt =) Jag går in i vecka 15 på fredag så vi ligger verkligen lika i det här racet...



Vad kul att ni kunde få veta könet redan på Kub-testet. Vi var där i vecka 12 så det var fortfarande för tidigt men jag hoppas det går nästa gång det är dags. Vill absolut veta!



Grattis igen! Är så glad för din/er skull! Kraamar

Datum: 2009-07-08 Tid: 20:23:25 BLOGG: http://kattabloggen.blogg.se/



DITT NAMN:


DIN MAIL:


DIN BLOGG:


KOMMENTERA:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!