Ogräs!

   PUBLICERAT 2009-07-19 › KLOCKAN 16:19:04
    KOMMENTERA INLÄGGET 0 st kommentarer
Idag har jag legat ute i trädgården och rensat ogräs;( så trist men det såg hemskt ut bland blommorna, ser bättre ut nu:)
Vi har ju en ganska stor trädgård mest gräs men på baksidan har vi gjort en cirkel med ett träd och lite blommor runt om:)
Längtar efter ett staket runt om hela tomten så det känns lite mer eget och inte så öppet! Jag känner inom mig att jag vill börja med lite projekt så tänkte jag ska skriva ner lite så får vi ta en sak i taget, mycket nu när man bär på ett liv med:)
Det händer så enormt mycket kan jag säga:)
Mycket att planera där med, jag har blivit en planerings människa och vill att allt ska vara perfekt när vårat pyre tittar ut är ju beräknat 3 Januari 2010 men alla säger att tiden bara springer iväg och det börjar jag tro på nu för snart är det Augusti och sen kommer hösten sen står vi där:) Ska bli enormt skoj och både jag o J kommer att förändras en stor grej i ens liv! Stort vuxen poäng vi blir 3 st inte bara jag och J längre utan en till som vi kommer följa:) *Längtar*

Kan säga som så hära jag har inte alls prioterar bloggen men det är för det händer så enormt mycket!
Men det vet ni ju redan om:)







DITT NAMN:


DIN MAIL:


DIN BLOGG:


KOMMENTERA:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!