Semester:)

   PUBLICERAT 2009-07-28 › KLOCKAN 21:50:11
    KOMMENTERA INLÄGGET 3 st kommentarer
Imorn bär det av på en liten mini semster här i sverige ska bara bli skönt o få komma bort lite:)



Pyrets kläder har jag i en box som snart är full:) *hihi*



Lite shopping häromdagen köpte två påslakan sätt på Hemtex, vill ha lite nya när vi har besök osv:)
Sen inhandlades det en kalender, jag har gravid minne kan ja säga glömmer typ allt!!!:( Tyvär!! Så den ska jag börja använda:)



Ego bild på mig själv:)


Mia ›

Vad mysigt, ha en toppensemester! :)

Datum: 2009-07-30 Tid: 11:00:07 BLOGG: http://www.improveme.se/makeover
Hemma hos Katta ›

Vad kul att ni redan har dragit igång med klädshoppingen =) Ser ut som söta plagg!



Vilken storlek har du satsat på? Tycker det verkar jättekrångligt med tanke på att bebben växer så snabbt första tiden...



Kraam kraam

Datum: 2009-07-30 Tid: 13:40:19 BLOGG: http://kattabloggen.blogg.se/
Malin S ›

Grattis till bebisen i magen !! Du har en fantastisk & spännande tiden framför dig =) Snygg shopping ! Påslakanen från hemtex var riktigt snygga. Bodyn med insekter från Lindex har vi fast i en rosa variant till lilla Amy snart är tre veckor =) Väldigt bra modell eftersom man inte behöver trixa något över huvudet. Återigen, megastort grattis och jag kommer kolla in här och följa din graviditet.

Datum: 2009-08-02 Tid: 18:49:37 BLOGG: http://malinsmacblogg.blogg.se/



DITT NAMN:


DIN MAIL:


DIN BLOGG:


KOMMENTERA:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!