Vi längtar efter dig:)

   PUBLICERAT 2009-07-09 › KLOCKAN 20:06:13
    KOMMENTERA INLÄGGET 2 st kommentarer
Var på UL kubb test i tisdags så nu vem vi att allt är fint med pyret och vi vet vem som gömmer sig i magen;)
Det var verkligen helt underbart att få se vårat barn) BF är beräknat nu till 3 Januari 2010!
Vi är verkligen överlyckliga vi bara njuter för fullt o leer till tusen:) Vi ska bli föräldrar det är verkligen stort:)

Mycket som händer i kroppen och jag har valt att priotera att orkar ja inte med datorn så ska jag inte sätta mig där heller, därför det blir lite mer sällan men hoppas att ni har förståelse för det:)
Orkar inte alls lika mkt som jag gjorde innan graviditeten mkt som händer i min kropp!

Är på jakt efter snygga gravid kläder säg till om ni vet vart H&M OCH VEROMODA har men finns där flera???



Kolla in foten så himla söt bild hitta den på nätet:)


Hemma hos Katta ›

Har fått otroligt illa fr.o.m. vecka 6-13. Mått konstant illa och kräkts tre till fyra ggr per dag, usch... Nu är det som tur är mycket bättre =) Som det ska I guess! Men du började också må betydligt bättre va?



Ska du/ni berätta om det är en hon eller han som gömmer sig där inne här på bloggen? Är redan supernyfiken...



Kraam kraam

Datum: 2009-07-10 Tid: 19:24:47 BLOGG: http://kattabloggen.blogg.se/
Mindy ›

God kväll gumman.

Hoppas att du får en skön lördag kväll...Så skoj att du ska ha några veckor senare än mig..Blev som vi pratade om i början att ha en massa mamma träffar :) längtar jätte mycket :) kram kram

Datum: 2009-07-11 Tid: 19:30:22 BLOGG: http://blondis81.blogg.se/



DITT NAMN:


DIN MAIL:


DIN BLOGG:


KOMMENTERA:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!