Glad midsommar på er :)

   PUBLICERAT 2009-06-19 › KLOCKAN 09:23:28
    KOMMENTERA INLÄGGET 2 st kommentarer




Ja och då var det midsommar igen:) en av dem riktiga fest dagarna! Förra året var vi ca 20 pers här hemma och det var stor fest med mkt dricka och goood mat!
Detta året blir precis tvärtom jag är gravid och det blir lugnt! Vååra bästa vänner kommer hit såå det blir smy mysigt :) *trevligt* med god mat och alkohol fritt för mig dem kan dricka lite för mig med;) haha!

Ni ser fotot jag lagt upp på drinken det är min favvvis drink såå sött men såå god:)

Önskar er alla en riktigt trevlig midsommar!


Mindy ›

Glad midsommar.Ja i år är det alkoholfri för oss båda.Ha en skön dag med vännerna.kram kram

Datum: 2009-06-19 Tid: 16:29:25 BLOGG: http://blondis81.blogg.se/
Mindy ›

Ja det blir alkoholfritt för våran för oss båda..Ha en skön dag med vännerna.kram

Datum: 2009-06-19 Tid: 16:30:04 BLOGG: http://blondis81.blogg.se/



DITT NAMN:


DIN MAIL:


DIN BLOGG:


KOMMENTERA:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!