Ej nöjd!!!

   PUBLICERAT 2009-03-22 › KLOCKAN 00:36:38
    KOMMENTERA INLÄGGET 1 st kommentarer
Har kommit på vaför jag ej uppdaterar här inne så ofta, jag är inte nöjd jag vill förnya bloggen ny design mm... :)
Ibland så vill man bara förnya ... allt!! Varför är man inte duktig på att göra det själv?? Är det ngn som vill hjälpa mig så säg gärna till:)

Ikväll så har min syster o hennes kille varit här :) *skoj* blev middag och Robinsson...
Vad tyckte ni om årets Robinsson?
Jag vet faktiskt inte riktigt vad jag tycker än får ge det några avsnitt innan jag säger ngt:)

Var på bio igår kväll med några vänner vi såg EN SHOPAHOLICS BEKÄNNELSER
en riktig tjej film gillade den jätte mycket!!!:))

Annars var jag o J på Entré idag som alla andra i skåne:) köpte världens sötaste rosa bebis uggs till syrrans lill snäcka som är beräknad 2 Juli:) kunde inte hålla mig så dem köptes:) Orkade inte titta på så mycket kläder till mig själv , eftersom det var folk precis över ALLT!!!! Men det kommer besökas om ett tag igen:)
Väldigt stort & fint:)


DG ›

Nice blogg

roligt att du gillade denna film kanske tar tjejen på den!

Datum: 2009-03-22 Tid: 00:53:23 BLOGG: http://dergham.blogg.se/



DITT NAMN:


DIN MAIL:


DIN BLOGG:


KOMMENTERA:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!