en kväll på nova

   PUBLICERAT 2009-03-02 › KLOCKAN 22:22:38
    KOMMENTERA INLÄGGET 1 st kommentarer
träffade min vän angelica på nova nu i kväll mkt trevligt vi båda letade efter fest kläder / klänningar , men vi hitta inget!
Jag köpte bara en bas top på Gina tricot bra att ha på jobb osv!

Får inte gå så långt mellan gångerna vi ses.. får ta tag i det!
Är ¨på jakt efter snygg party dress eller ngt tills på lördag:) Kom gärna med tips om ni har sätt ngt??


Mindy ›

God middag snäckan.Ska bli skoj att träffa dig i morgon igen :) Tycker det ska bli skoj med blogg knyttkalass i parken till sommaren.Har frågat några som jag har träffat o de är med på det :) så några blir vi :) får prata om det i morgon.kram kram

Datum: 2009-03-03 Tid: 11:51:03 BLOGG: http://blondis81.blogg.se/



DITT NAMN:


DIN MAIL:


DIN BLOGG:


KOMMENTERA:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!