Heeeeej!!!

   PUBLICERAT 2009-03-14 › KLOCKAN 12:15:25
    KOMMENTERA INLÄGGET 1 st kommentarer
Men tjenare!! Jag har inte glömmt bloggen om ni nu tror det, har haft en liten paus i från bloggen osv.. Det är inte alltid man känner eller har tid med bloggen tyvär! Jag har verkligen inte kännt att jag vill skriva när jag kommit hem från jobb eller något annat...

Har varit rätt mycket med annat nu ett tag:) Plus att man är bjuden dit och dit:) förra lördagen var vi bjudna på två fester en 25års fest och en 30 års fest det var LÄNGESEN jag hade så SJUKT roligt:) 30 ÅRS festen gick vi till sist eftersom det är grannen:) vi gick inte hem förrens vid 05:00 på morgonen:)
Igår hade vi dem ö´ver på middag här hemma det var väldigt trevligt:) bra med trevliga grannar..

Fick Hm Katalogen vår/ sommar härom dagen guuuud vad mkt fint: ) blir nogg till att beställa där:)

Ha det gott så hörs vi av:) snart *LOVAR*


Mindy ›

God eftermiddag gumman..Allt är bra med mig..Hoppas att du får en skön lördag..Klart vi får träffas snart igen.kram kram

Datum: 2009-03-14 Tid: 15:20:25 BLOGG: http://blondis81.blogg.se/



DITT NAMN:


DIN MAIL:


DIN BLOGG:


KOMMENTERA:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!