Partajande!!

   PUBLICERAT 2009-03-26 › KLOCKAN 19:32:13
    KOMMENTERA INLÄGGET 2 st kommentarer

Till helgen blir det lite partajande ser jag fram emot :) men det stora frågan vad ska jag ha på mig..??
Har en svart klänning som jag funderar starkt på och ett linne med någon snygg färg till:) hmmm funderar...
Har aLLtid samma problem när det är party kläder alltid den stora frågan vad sk a jag ha på mig!!
Men det löser sig alltid!!

Bjuder på en dagens men den är inte tagen idag...!!



Anonym ›

hej gumman! Inget party för mig denna helgen, har andra planer plus att jag ska jobba. Men en annan gång hade de vatt skoj :) Fin bild p dig förresten! Kramkram

Datum: 2009-03-26 Tid: 22:32:00
SOMMAR (SKIT) UNGARNA! ›

Hejsa sötnos!

Hur är det med dig då?

KRAMAR PÅ DIG och ha en riktigt bra Söndag, och hoppas på hyffsat väder! ;)

Datum: 2009-03-29 Tid: 14:54:17 BLOGG: http://sommarungarna.blogg.se/



DITT NAMN:


DIN MAIL:


DIN BLOGG:


KOMMENTERA:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!