I,m back!!!!

   PUBLICERAT 2009-05-10 › KLOCKAN 08:58:01
    KOMMENTERA INLÄGGET 2 st kommentarer
Nu är jag tebax har tagit lite paus här ifrån! Har inte mått så jätte bra osv..!
Men nu tänkte jag att jag får gå in här lite o skriva:)

Jag berättade ju att jag fick en allergisk reaktion i ansiktet blev helt förstörd, men kom till världens bästa hudvård:)
Därt jag fick en ansikts behandling:) som var mott skadad hud osv..
Kan ju säga att jag ÄR SÅÅÅÅ GLAD , att jag gjorde den!

Så nu använder jag bara dermologica produkter , jag säger bara att jag har aldrig använt så bra produkter som dem!
Har ni problem med eran hy jag kan lova er bättre produkter kan man inte ha! Dem kostar lite men jag lovar er produkterna är värd varenda krona! Har aldrig varit så nöjd!

Jag kan säga så hära jag fick en allergisk reaktion av mina
clinique PRODUKTER som jag använde mig utav innan! Kommer aldrig mer använda deras produkter, har användt dem i ett bra tag men nu sa min hy i ansiktet verkligen i från! Dem var väldigt starka! Men som sagt dem blev jag rekomderad av utav en försäljare för något år sen! Men nu är jag så glad att jag verkligen har hittat DERMOLOGICA! Som verkligen är för min hudtyp ( känslig)







Anna - Starwoman ☆ ›

Vad skönt att din hy har blivit så mycket bättre. Jag har inte testat dermologica produkter, har dock ingen känslig hy, men ska nog testa detta ändå. Tack för tipset och kul att du bloggar igen =)



Ang sittpuffen så är den beställd från Ellos



http://www.ellos.se/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryid=20303&productId=231787&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink=



Dock är den inte helt perfekt tycker jag, lite hårt fylld så att den inte formar sig helt perfekt runt kroppen. Men kom på nu att man borde kunna tabort lite av innehållet så kanske det blir bättre. Den ser bra ut dock ;-)



Kram kram

Datum: 2009-05-10 Tid: 10:50:30 BLOGG: http://starwoman.blogg.se/
Anette ›

Hejsan,



Såg att du börjat använda Dermalogica,och jag kan bara hålla med om att det är otroligt bra produkter.



Jag skickar efter min produkter från detta stället och det har alltid funkat bra.



Lycka till!

http://www.jerseybeautycompany.co.uk/

Datum: 2009-06-02 Tid: 12:40:44



DITT NAMN:


DIN MAIL:


DIN BLOGG:


KOMMENTERA:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!