Åkpåse..

   PUBLICERAT 2009-11-21 › KLOCKAN 15:26:43
    KOMMENTERA INLÄGGET 2 st kommentarer
Surfade runt o hittade denna underbara åkpåse till vagnen! Men vi får se har ju köpt ett gossigt täcke o kudde till vagnen men man kan ju ha o byta med:)



Kommer från Babyland heter ÅKPÅSE ELODIE RETRO 995kr


Erica ›

Vilken jättefin åkpåse!!

Va roligt att du hittat till min blogg och spännande med ert lilla pyre. Jag och min man väntar också barn och bebben är beräknad till 2 februari så jag går också här hemma och vaggar fram ; ) När är er bebis beräknad?

Vi ska på ett till UL om 1,5 vecka och då hoppas vi få se om det är en tjej eller kille för bebben har nämligen inte velat visa upp sig tidigare.

Känns så mysigt med jul snart och jag är ännu mer pysselsugen än vad jag brukar och man vill ju fixa hemma innan bebben kommer.



Ha en bra första advent!

Kram Erica



Datum: 2009-11-29 Tid: 13:59:49 BLOGG: http://www.misspiffy.blogspot.com
Marlene [mamma till ned] ›

Häfig åkpåse!! :)

Datum: 2010-01-21 Tid: 19:13:43 BLOGG: http://marlees.blogg.se/



DITT NAMN:


DIN MAIL:


DIN BLOGG:


KOMMENTERA:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!