Efter mycket om och men...

   PUBLICERAT 2009-11-14 › KLOCKAN 09:54:51
    KOMMENTERA INLÄGGET 1 st kommentarer

Så är den nu tagen!! Lika bra och få det gjort! Jag& J var och tog sprutan nu imorse!
Innan jag fick hem kallelsen i brevlådan så sa jag HELT NEJ!! Men när vi fick hem den så beslöt vi att J skulle ta den men då tänkte vi att det räcker inte om en av oss tar den Men jag sov på saken till idag och gick ditt och tog sprutan! Så nu finns ingen återvändo!
Kan vara bra och inte få Influensan och ligga sjuk på ens förlossning! Har lite ont i armen sen vi tog den men det går väll över spänner mig ju så sjukt mkt när jag tar sprutor!
Är jätte sprut rädd:((har alltid varit det! Idag tänkte jag verkligen hur ska förlossningen gå till!!! Jag kommer svimma av all smärta!!

Igår var vi med vänner och åt Taco och sen på bio och såg
2012, den var väldigt Amerikansk för min smak! Och för lång!! Nästan 3 timmar.
Var jätte jobbigt att sitta på bio så länge o vara höggravid;( var inte alls bra! Så det blir nog ingen mer bio nu! Fast jag är såå sugen på att se" LUFTSLOTTET SOM SPRÄNGDES"


 



Rebecca ›

Duktig du är som tagit sprutan!!

Och smärtan på förlossningen är bara positiv smärta!! Det kommer gå fint!



Och att vara höggravid i bio-stolar är inte alls mysigt! Dom är ICKE gjorda för det! Sist jag var på bio så väntade jag Savannah och stod med värkar i kön till popcornen!! ... Haha, snacka om att morsan fick spel! :-D

Datum: 2009-11-18 Tid: 09:09:52



DITT NAMN:


DIN MAIL:


DIN BLOGG:


KOMMENTERA:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!