Snabbis

   PUBLICERAT 2009-11-03 › KLOCKAN 19:40:51
    KOMMENTERA INLÄGGET 2 st kommentarer

Är så trött och har så ONT! Så jag orkar tyvär inte uppdatera här så mkt idag! Har även åkt på rygg ont nu!

och grov foglosning;( som jag tror min kropp är inte byggd för att vara gravid!! Det är vad jag tror ! Hoppas på en bättre uppdatering om någon dag! Hoppas på imorn!

Ha så bra så länge!



Nina ›

Va kul att du är gravid men va tråkigt att du mår dåligt. Orättvist att vissa mår så dåligt under graviditeten.



Tack för dina snälla ord om mitt kök.



Trevlig kväll!

Datum: 2009-11-03 Tid: 20:27:54 BLOGG: http://ninaruthstrom.blogg.se/
Mina ›

God eftermiddag gumma.Inte skoj att du har fått så ont..Hoppas att det går över.Ta kontakt med en sjukgymnast så kan hon hjälpa dig med små övningar för ryggen & bäcknet..Det hjälper med ett bälte med..Krya på dig.Ha en skön onsdag.kram kram

Datum: 2009-11-04 Tid: 13:03:17 BLOGG: http://blondis81.blogg.se/



DITT NAMN:


DIN MAIL:


DIN BLOGG:


KOMMENTERA:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!