Stor städning..

   PUBLICERAT 2009-11-07 › KLOCKAN 16:03:53
    KOMMENTERA INLÄGGET 0 st kommentarer
Halva lördagen har gått till stor städning ibland behöver man göra en riktigt grov städning, så det vara bara att bita i hopa! Har bara garderoben/klädkammaren kvar men det orkar vi inte ta nu!
Är helt slut nu o i mellan åt så fick jag förbannat ont, men som sagt nu är det rent & fint:) Skönt eftersom vi inte lär hinna med en till storstädning innan vårat Pyre kommer!
Städa kommer vi göra ni kan vara lugna men inte en till grov städning!

Ikväll tänkte jag baka lite till imorn:) Blir fars dag fika här på eftermiddagen:) Ska bli mys pys:)

Hoppas ni har en underbar helg:) Tänkte snart bjuda på en ny mag bild, var ett bra tag sen jag fotgrafera mig över huvud taget! :) Men några bilder ska vi nog kunna bjuda på!

Är så sugen på att köpa hem någon Jul inrednings tidning tycker det är så mysigt med Julen:) Vill bara julpynta & ha det mysigt här hemma! Längtar tills julklapparna är köpa och dem ska slåss in sitta och lyssna på jul musik och bara mysa o slå in paket:)

Vi ses lite senare:)





DITT NAMN:


DIN MAIL:


DIN BLOGG:


KOMMENTERA:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!