3/4d ultraljud

   PUBLICERAT 2009-10-08 › KLOCKAN 18:29:45
    KOMMENTERA INLÄGGET 3 st kommentarer
Igår var vi äntligen på 3D ultraljud o vi fick se våran krabbat:) Gud vad tydligt man såg, barnmorskan tycker att han är lik J :) Det var så grymt känslosamt o få se han ligga där inne man fick tom se ett leende från vårat Pyre!
Och det är fortfarande en Pojke:) Så namnet har vi bestämt nu till 90% :)
Allt såg jätte bra ut o han väger som han ska osv:)
Vi fick med oss hela undersökningen på dvd inspelad:) och 25 foton :) både foto på papper o en cdrom skriva med alla bilder:) Värt precis varende krona! Nu vet jag också varför det kostar en hel del o göra det med!
Det är mkt jobb med det hela det är inte så lätt som ett vanligt ultraljud!
Men allting gick så bra! Barnmorskan sa att vi var LYCKLIGT lottade som fick så skarpa och fina bilder där man ser TYDLIGT!:) *STOLT*

Har inte riktigt bestämt mig än om jag ska lägga upp ngn bild här , vi får se vad tiden visar sig!
När han kommer till världen så får ni självklart se honom:) Det har jag redan bestämt! Då får ni följa våran vardag:)

Ha det gott!


Petra ›

Va mysigt med 3D öfr då ser man ju vissa drag hos bebisen! Längtar så mkt efter vårat knyte nu så jag spricker snart, hehe!

Tack för komplimangen om magen! Fattar inte varför inte mina bristningar syntes (har inte retucherat). För magen är inte fin egentligen, bara stor! Hur mår du då?



kram

Datum: 2009-10-08 Tid: 20:33:59 BLOGG: http://glamouricious.blogg.se/
Hemma hos Katta ›

Välkommen hem igen!



Vad kul med 3D! Det finns inte här i stan utan vi skulle behövt ta oss till en större stad i så fall. Jag hade lätt kunnat tänka mig att göra ännu ett UL bara för att bekräfta det vi redan vet men men. Hade vi inte fått reda på könet i vecka 18 hade vi åkt direkt ;)



Fin magbild här nedan... Kraaaam!

Datum: 2009-10-09 Tid: 19:16:31 BLOGG: http://kattabloggen.blogg.se/
Fru Evelina ›

vilka fina bilder ni fick! det är verkligen värt att kolla 3d om man har möjlighet, man SER ju faktiskt hur bebisen ser ut!!

nyfiken på ert namn ;-)

Datum: 2009-10-23 Tid: 14:40:44 BLOGG: http://happilyeverafter.se



DITT NAMN:


DIN MAIL:


DIN BLOGG:


KOMMENTERA:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!