Ajjj...

   PUBLICERAT 2009-10-22 › KLOCKAN 19:31:04
    KOMMENTERA INLÄGGET 4 st kommentarer
Vaknade i natt och hade ont i magen, gick på Toa! Tänkte att det måste hjälpa sen låg jag o vred på mig halva natten tänkte det är ju inte redan dags!! Vaknade sen gjorde mig iordning för jobbet sen så har jag jobbat hela dagen gör ont imellanåt känns som hela magen blir stenhård!! Någon som är har varit gravid som har varit med om detta?? Har bestämt mig för att har det inte gått över tills imorn ska jag ringa min Barnmorska!
Jag vill ändå avakta och inte flyga på telefonen så fort det känns lite konstigt!
Vi längtar mer & mer för varje dag som går efter vårat Pyre nu!


Blev lite irriterad innan nu i kväll har ju beställt varor från Hm för ett tag sen! Men som sagt dem kommer inte förrens i mitten av November! Så jag fick fnatt gick in o avboka allt nu i kväll på nätet så där sparade jag in 600kr haha!!! Men nu sitter jag istället & och tittar på Ellos sida!
Behöver shoppa lite tröjor funderar på att besöka Gina Tricot och se hur deras utbud är vill helst inte lägga så mkt pengar nu på större kläder eftersom tiden går fort och det är inte så lång tid kvar nu!
Tänkte på Gina kan man hitta till ett bra pris.

Förresten har köpt en kofta på Gina för ca 1-2 mån sen Grå aldrig använd hör av er om ni är intresserad utav att köpa den till en billig peng!
Ska lägga ut den på Tradera med tänkte jag, men måste lära mig först hur det funkar haha!





Fru Evelina ›

låter som att du har sammandragningar/förvärkar!

inget farligt, bara livmodern som tränar men kommer de regelbundet och gör ont bör du ringa till bm/förlossning.

hur långt har du kvar?



kram!

Datum: 2009-10-23 Tid: 14:39:06 BLOGG: http://happilyeverafter.se
Diana ♥ ›

Underbart söt blogg du har!

Datum: 2009-10-23 Tid: 18:00:59 BLOGG: http://dianasblogg.blogg.se/
Rachel ›

Hej!

Hur gick det med magen?

Jag fick så om jag hade överansträngt mig. Annars är det nog som Evelina skriver här ovanför.

Datum: 2009-10-25 Tid: 19:16:45 BLOGG: http://iamrachel.blogg.se/
Malin S ›

Att magen blir stenhård är att livmodern tränar (som Evelina skriver). Jag fick en stenhård mage om jag stressat, gått fort och så. Ansträngt mig helt enkelt. Min BM sa att detta var normalt men att jag skulle ta det lugnt. Man får faktiskt det när man är gravid ;) Men om man känner ett tryck neråt liksom då ska man kolla upp det (kan vara ett tecken på att bebisen vill ut). Första gången man är gravid är ju verkligen allt främmande och nytt men även spännande & coolt. Hoppas du mår bra idag! Kram.

Datum: 2009-10-25 Tid: 19:29:52 BLOGG: http://malinsmacblogg.blogg.se/



DITT NAMN:


DIN MAIL:


DIN BLOGG:


KOMMENTERA:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!