En timme..

   PUBLICERAT 2009-10-25 › KLOCKAN 10:32:34
    KOMMENTERA INLÄGGET 3 st kommentarer
Skulle man skruva tillbaka tiden i natt:) så härligt det var att man fick en timme extra att sova det kändes verkligen super härligt!
Söndag idag och vädret är ju inte så VÄRST roligt! Sitter och tittar på blocket efter en extra bil till mig, J får sin Audi A4 kombi på måndag helt ny:) så vi behöver en extra bil nu när jag ska gå hemma! Är inne på en Halvkombi Ford Focus eftersom det räker med en kombi bil tycker vi!:)
Och ford focus känns det ändå som man kan få mycket för pengarna, när jag tittar på Blocket! Var ju inne på BMW innan en helt annan bil, men jag vill inte lägga för mycket pengar på en bil så mycket annat man vill ha pengar till! Vill ju till NEWYORK nästa år och ja jag vet att ni kommer säga ni är inte kloka som ska ut och resa med ett spädbarn!
Men allt går om man vill:) Och Newyork är ju min DRÖM har varit det i flera år men så har det blivit Thailand dem åren i stället! Men nu vill jag SHOPPPPA! Och i Usa finns å mkt fint både till en själv och till vårat Pyre!

Hoppas ni får en trevlig Söndag!



Diana ♥ ›

Nu har jag tävling på min blogg! Var jättegärna med!=) Kram och trevlig söndag! ♥

Datum: 2009-10-25 Tid: 12:06:52 BLOGG: http://dianasblogg.blogg.se/
Marlene - Mamma till Ned ›

Jag ville också ha en focus.. men sen hittade jag min pärla Chrysler Neon, såååååå fin! Har inte krånglat det minsta och jag e sååå nöjd!

Ha det fint, kramar!

Datum: 2009-10-26 Tid: 14:59:05 BLOGG: http://marleneoco.blogg.se/
Mina ›

God eftermiddag gumman..Nä det är inget konstigt att resa till en stor stad med en liten..det känner man själva hur man vill göra & vad man orkar..ingen annan som ska säga vad ni vill & inte vill..erat beslut..får snart träffas innan våra prinsar tittar ut..krma krma

Datum: 2009-10-27 Tid: 14:31:46 BLOGG: http://blondis81.blogg.se/



DITT NAMN:


DIN MAIL:


DIN BLOGG:


KOMMENTERA:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!